حس – درک پارکینگ مشاهده تصویری جزیره

حس – درک: پارکینگ مشاهده تصویری جزیره وبگردی پارکینگ میلیاردی مرسدس بنز خودروی لوکس

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی من از شنود صحبت نکرده بودم/ طبق آیین نامه شنود باید زیر نظر دادستان انجام شود ، ترقی

    .سوال شده است بود آیا اوضاع آقای خاتمی و اینها عوض کردن نکرده و راه آشتی آنها با نظام چیست؟ در پاسخ به این پرسش گفتم هنگامی که در جلسات شخصی مطالبی را علیه نظام

    من از شنود صحبت نکرده بودم/ طبق آیین نامه شنود باید زیر نظر دادستان انجام شود ، ترقی

    ترقی: من از شنود صحبت نکرده بودم/طبق آیین نامه شنود باید زیر نظر دادستان انجام شود

    عبارات مهم : امنیت

    .سوال شده است بود آیا اوضاع آقای خاتمی و اینها عوض کردن نکرده و راه آشتی آنها با نظام چیست؟ در پاسخ به این پرسش گفتم هنگامی که در جلسات شخصی مطالبی را علیه نظام مطرح می کنند که نشان می دهد از ۸۸ به این سو عوض کردن نکرده هست.

    حمیدرضا ترقی با توضیح این که خبری از شنود شدن یا نشدن مدیر دولت اصلاحات ندارد، گفت: شنود قانون، مقررات و آیین نامه دارد. این طور نیست که بی ضابطه باشد و هر کسی مجاز باشد دست به این کار بزند.

    نامه نیوز نوشت: «آقای خاتمی تصور نکند اگر در جلسات شخصی حرفی می زند، کسی حرف های او را نمی فهمد یا نمی شنود! موضع گیری هایش و تمام مسائلی که بیان می کند همه به گوش نظام می رسد!» این اظهار نظر حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی شائبه «شنود» دفتر خاتمی را به همراه داشت ولی ترقی توضیح می دهد که مقصودش شنود نبوده و در این باره اطلاعی ندارد.

    من از شنود صحبت نکرده بودم/ طبق آیین نامه شنود باید زیر نظر دادستان انجام شود ، ترقی

    مشروح این گفت و گو به شرح زیر است:

    شما در مصاحبه ای گفته بودید که مواضع اصلاح طلبان در جلسات شخصی به گوش نظام می رسد. بعد که رسانه های اصلاح طلب بحث شنود را مطرح کردند، گفتید منظورتان شنود نبوده هست. جریان دقیقا چیست؟

    من از شنود صحبت نکرده بودم. از یک مصاحبه یک ساعت و نیمه یک جمله را استخراج کرده و برایش حاشیه ساختند.

    .سوال شده است بود آیا اوضاع آقای خاتمی و اینها عوض کردن نکرده و راه آشتی آنها با نظام چیست؟ در پاسخ به این پرسش گفتم هنگامی که در جلسات شخصی مطالبی را علیه نظام

    شما در آن یک ساعت و نیم چه گفته بودید؟

    سوال شده است بود آیا اوضاع آقای خاتمی و اینها عوض کردن نکرده و راه آشتی آنها با نظام چیست؟ در پاسخ به این پرسش گفتم هنگامی که در جلسات شخصی مطالبی را علیه نظام مطرح می کنند که نشان می دهد از ۸۸ به این سو عوض کردن نکرده و بر مواضع خود اصرار دارند، چه توقعی است که زمینه آشتی فراهم شود.

    گفته بودید محتوای جلسات به گوش نظام می رسد.

    گفتم این مطالب به بیرون درز می کند. افرادی هستند که از جلسه خارج شده است و حرف ها را به دیگران می زنند. این نقل قول ها بالاخره به گوش مسئولین نیز می رسد. اصلا بحث شنود نبود.

    من از شنود صحبت نکرده بودم/ طبق آیین نامه شنود باید زیر نظر دادستان انجام شود ، ترقی

    یعنی حتی نگفتید که بعضی از حاضرین در جلسه حرف ها را به گوش نظام می رسانند؟ به همان حرف هایی است که دهان به دهان انتقال یافته می شود، استناد می کنید؟

    بله، یک فردی ممکن است دهانش شل تر باشد و زیاد بگوید و فردی سفت تر باشد. بالاخره مطالبی که در جلسات طرح می شود به بیرون منعکس می شود. گاهی اوقات شما می بینند که در بخش گفت و شنود کیهان اخباری از این جلسات مطرح می شود و تکذیب هم نمی کنند. این یعنی خبرها انتقال یافته می شود و درست هم انتقال یافته می شود. این خبرها نشان می دهد که در مواضع ارزش تغییری ایجاد نشده است.

    .سوال شده است بود آیا اوضاع آقای خاتمی و اینها عوض کردن نکرده و راه آشتی آنها با نظام چیست؟ در پاسخ به این پرسش گفتم هنگامی که در جلسات شخصی مطالبی را علیه نظام

    اما اکثر اصلاح طلبان می گویند که چیزی جهت پنهان کردن نداریم.

    گاهی اوقات هم خبرهای خوبی می رسد و می بینیم در مورد مسائلی موضعی گرفته اند که مورد تایید نظام هست. به هر حال در صحبت های من به هیچ وجه بحث شنود نبود.

    حالا که مصاحبه شما بهانه ای جهت پرداختن به عنوان شنود شد، نظرتان را در این زمینه بفرمایید.

    من از شنود صحبت نکرده بودم/ طبق آیین نامه شنود باید زیر نظر دادستان انجام شود ، ترقی

    برخی از نمایندگان مجلس در روزهای اخیر گفتند که احساس می کنیم تلفن هایمان شنود می شود. این درست است که فعالان سیاسی که در چارچوب نظام فعالیت می کنند باید شنود شوند؟

    شنود قانون، مقررات و آیین نامه دارد. این طور نیست که بی ضابطه باشد و هر کسی مجاز باشد دست به این کار بزند. طبق آیین نامه و ضوابط مشخص باید زیر نظر دادستان یا قاضی مربوطه کار انجام شود. آن هم در مواردی که یا فردی شاکی دارد یا مساله امنیت ملی در کار هست. به عنوان نمونه یک فردی از زنش شکایت می کند و می گوید که او با افراد بیگانه ارتباط دارد. در این گونه موارد قاضی دستور می دهد که تلفن او را بررسی کنند و … . یک هنگامی که هم دستگاه امنیتی از ارتباطات یک فرد احساس خطر کرده و آن را در جهت امنیت ملی کشور نمی بیند. در این موارد نیز طبق دستور قاضی می توان شنود کرد و اگر ارتباطاتی موجب سلب امنیت کشور باشد مورد بررسی قرار می گیرد. به هر حال اقدام خودسرانه در این زمینه انجام نمی شود.

    یعنی مسئولان و فعالان سیاسی شنود نمی شوند؟

    برخی ها چنین ادعاهایی می کنند. من پاسخگوی این ادعاها نیستم و دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشور باید پاسخ دهد که چنین چیزی بوده است یا خیر. ممکن است در موارد بر مبنای ضرورت شنود شده است باشد ولی ممکن است که اساسا دروغ گفته شده است باشد. در مواردی نیز فرد جاسوس است یا توطئه بیگانگان مطرح است و باید شنود کرد. به عنوان نمونه الان از خارج از کشور با مسئولین تماس می گیرند تا آنها را تخلیه اطلاعاتی کنند. دستگاه امنیتی باید اطلاع داشته باشد. اینها لازمه امنیت کشور است و نمی توان آن را رها کرد. این پرسشها کاملا روشن و در قالب آیین نامه هست. خارج از آن نیز ادعا بوده و موردی را نشنیده ام.

    شنود دفتر آقای مطهری یکی از این موارد بود که اتفاقا پیگیری آن هم به نتیجه مشخصی نرسید.

    این موارد را بگذارید مسکوت بماند. اینها اگر افشا شود شاید غیر از اینی باشد که مطرح شده است هست. این طور نیست که به نتیجه نرسیده باشند.

    نتیجه ای غیر از این که ماجرا مربوط به دولت قبل (قبل از ۹۲) بوده است؟

    الان نمی خواهم یک بحث تازه را مطرح کنم ولی این طور نیست که مساله مشخص نشده باشد.

    خود شما شنود می شوید؟

    ممکن هست، از نظر من مشکلی نیست. بارها شده است که افراد ضد انقلاب از بیرون تماس گرفته و درخواست کردند تخلیه اطلاعاتی کنند. من پاسخ منفی دادم و بعد هم دستگاه اطلاعاتی کشور به من گفت که این تماس از سوی بیگانگان بوده و باید مراقب باشید. این گونه موارد بسیار است.

    واژه های کلیدی: امنیت | دستگاه | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار